Hpforum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  GalerijGalerij  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Harry Potter And The Half-Blood Prince

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Darlene
Admin
Darlene


Vrouw Aantal berichten : 132
Leeftijd : 33
Woonplaats : Naast de buurtjes
Registration date : 15-05-08

Harry Potter And The Half-Blood Prince Empty
BerichtOnderwerp: Harry Potter And The Half-Blood Prince   Harry Potter And The Half-Blood Prince Emptyza 17 mei 2008, 18:20

Wat verwachten jullie van de film? Welke scenes moet er in?

____

Ik denk dat deze film totaal anders zijn. Ik verwacht er ook best veel van.
De zoenscene met Harry en Ginny moet er in, die van Ron en Belinda ook. Het lijkt me leuk om Hermeliens reactie te zien. En natuurlijk moet er zwerkbal in voorkomen.


Laatst aangepast door Darlene op di 19 aug 2008, 12:49; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
https://harrypotterforum.actieforum.com
chrissiej94
Dreuzel



Aantal berichten : 2
Registration date : 20-05-08

Harry Potter And The Half-Blood Prince Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter And The Half-Blood Prince   Harry Potter And The Half-Blood Prince Emptydi 20 mei 2008, 17:39

Ik vind dat alles er eigenlijk in moet... Vooral de begrafenis van Perkamentus..... Verder hoop ik dat hij mooi is!
Terug naar boven Ga naar beneden
DanLover
Dreuzel



Aantal berichten : 2
Registration date : 20-05-08

Harry Potter And The Half-Blood Prince Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter And The Half-Blood Prince   Harry Potter And The Half-Blood Prince Emptydi 20 mei 2008, 17:52

Ik hoop ook dat alles erin zit. Wat ik jammer vind aan de films van Harry Potter, is dat ze heel vaak scenes die wel in de boeken voorkomen niet in de film zetten. Ik wil in iedergeval de zoenscene met Ginny en Harry (iewl) en van Belinda en Ron! Whaha, ik vind Ginny en Harry niet zo goed bij elkaar passen..
Terug naar boven Ga naar beneden
Tanja_
1ste Jaars
Tanja_


Vrouw Aantal berichten : 137
Leeftijd : 29
Registration date : 21-05-08

Harry Potter And The Half-Blood Prince Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter And The Half-Blood Prince   Harry Potter And The Half-Blood Prince Emptywo 21 mei 2008, 19:18

DanLover schreef:
Ik hoop ook dat alles erin zit. Wat ik jammer vind aan de films van Harry Potter, is dat ze heel vaak scenes die wel in de boeken voorkomen niet in de film zetten. Ik wil in iedergeval de zoenscene met Ginny en Harry (iewl) en van Belinda en Ron! Whaha, ik vind Ginny en Harry niet zo goed bij elkaar passen..

Kijk met jou kan ik praten! Daarom vind ik het ook wel goed dat ze de 7e in 2 delen doen. En idd Ginny en Harry passen echt niet bij elkaar. Hij kan veel beter met mij nemen xD! Naja er zijn wel van die dingen die ik niet echt zal missen als ze die weg laten alleen die zullen andere natuurlijk wel weer missen... Me moeder was helemaal pissig omdat Winky niet in 4 voorkwam(dat is ondertussen mijn bijnaam als ik de tafel moet afruimen). Maar ja met dat Winky is niet iets waardoor je het hele verhaal moet verdraaien om een goed passend verhaal moet doen. En ik vind Harry Potter leuk maar ik ga geen 3 tot 4 uur Harry Potter kijken, daar heb ik de tijd gewoon niet voor!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.truepopstar.come2me.nl
Gesponsorde inhoud





Harry Potter And The Half-Blood Prince Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter And The Half-Blood Prince   Harry Potter And The Half-Blood Prince Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Harry Potter And The Half-Blood Prince
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Harry Potter boeken
» Wat is jouw favo harry potter film??
» Wat is jouw lievelings harry potter acteur/actrice?
» its me harry

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Hpforum :: Harry Potter :: Harry Potter-
Ga naar: