Hpforum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  GalerijGalerij  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Welke beroemd heden zou je nog willen ontmoeten?

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Darlene
Admin
Darlene


Vrouw Aantal berichten : 132
Leeftijd : 33
Woonplaats : Naast de buurtjes
Registration date : 15-05-08

Welke beroemd heden zou je nog willen ontmoeten? Empty
BerichtOnderwerp: Welke beroemd heden zou je nog willen ontmoeten?   Welke beroemd heden zou je nog willen ontmoeten? Emptyza 17 mei 2008, 18:53

Welke beroemdheden zouden jullie nog graag willen ontmoeten? En dan waarom juist die personen? Wat vind je zo goed aan ze?


Laatst aangepast door Darlene op di 19 aug 2008, 12:54; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
https://harrypotterforum.actieforum.com
Tanja_
1ste Jaars
Tanja_


Vrouw Aantal berichten : 137
Leeftijd : 29
Registration date : 21-05-08

Welke beroemd heden zou je nog willen ontmoeten? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke beroemd heden zou je nog willen ontmoeten?   Welke beroemd heden zou je nog willen ontmoeten? Emptyzo 15 jun 2008, 11:25

Nou kijk uit hoor daar komt het mega lange lijstje:

Emma Watson: Super goede actrice en ook gewoon hoe ze in het leven staat enzo!

Ashley Tisdale: Ik vind haar hele leuke nummers hebben en tjaa... ook gewoon leuke kleding style maar dat telt zeker niet mee xD?

Zac Efron: Nou ehm... super goede acteur en MEGA lekkerding(L)

Jesse McCartney: Super leuke nummers, geweldige stem en natuurlijk lekkerding Very Happy

Orlando Bloom: Echt super goede acteur, mega schattige stem en onwijs lekkerding(alleen een beetje oud xD)

Daniel Radcliffe: Ook echt super goeie acteur Very Happy

Oh Aston Kutcher mag ook nog wel ben niet echt fan van hem maar wel een lekkerding xD.

Nou dat was het wel zo'n beetje... xD viel toch wel mee(me vriendinnen hebben een langer lijstje xD)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.truepopstar.come2me.nl
xFlora
Admin



Aantal berichten : 8
Registration date : 26-05-08

Welke beroemd heden zou je nog willen ontmoeten? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke beroemd heden zou je nog willen ontmoeten?   Welke beroemd heden zou je nog willen ontmoeten? Emptydi 17 jun 2008, 21:14

Daniel Radcliffe, Emma Watson, Joe Flynn, Alex Pettyfer, Emma Watson, die man van Voicst waarvan ik de naam niet kan onthouden...
Najaa, dat was het zo'n beetje wel Surprised Vrees ik xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Darlene
Admin
Darlene


Vrouw Aantal berichten : 132
Leeftijd : 33
Woonplaats : Naast de buurtjes
Registration date : 15-05-08

Welke beroemd heden zou je nog willen ontmoeten? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke beroemd heden zou je nog willen ontmoeten?   Welke beroemd heden zou je nog willen ontmoeten? Emptywo 18 jun 2008, 17:27

Nou Floor wil dus duidelijk Emma 2 keer ontmoeten xD.

Ik zou Daniel Radcliffe, Emma Watson, Nicole Kidman, Gary Oldman, Helena Bonham Carter en Johnny Depp wel willen ontmoeten. Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
https://harrypotterforum.actieforum.com
Tanja_
1ste Jaars
Tanja_


Vrouw Aantal berichten : 137
Leeftijd : 29
Registration date : 21-05-08

Welke beroemd heden zou je nog willen ontmoeten? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke beroemd heden zou je nog willen ontmoeten?   Welke beroemd heden zou je nog willen ontmoeten? Emptydo 19 jun 2008, 09:04

Darlene schreef:
Nou Floor wil dus duidelijk Emma 2 keer ontmoeten xD.

Ik zou Daniel Radcliffe, Emma Watson, Nicole Kidman, Gary Oldman, Helena Bonham Carter en Johnny Depp wel willen ontmoeten. Smile

WHAHAHAHA ik ben al blij met 1x
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.truepopstar.come2me.nl
Esther
Admin
Esther


Vrouw Aantal berichten : 73
Leeftijd : 30
Woonplaats : Naaldwijk!
Registration date : 25-06-08

Welke beroemd heden zou je nog willen ontmoeten? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke beroemd heden zou je nog willen ontmoeten?   Welke beroemd heden zou je nog willen ontmoeten? Emptyza 09 aug 2008, 01:58

Ik ben eigenlijk met iedereen blij, als 'het' maar in de hp films gespeeld heeft of er aan meegewerkt heeft.

maar de volgende wil ik echt heel graag een keertje ontmoeten (de kans is echt superklein, maar dat maakt mij niks uit Razz)

- Evanna Lynch
- Phil Collins
- Daniel Radcliffe
- J.k. Rowling
- Rupert Grint
- Emma Watson

maar de eerste 4 vindt ik het belangrijkste Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Tanja_
1ste Jaars
Tanja_


Vrouw Aantal berichten : 137
Leeftijd : 29
Registration date : 21-05-08

Welke beroemd heden zou je nog willen ontmoeten? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke beroemd heden zou je nog willen ontmoeten?   Welke beroemd heden zou je nog willen ontmoeten? Emptywo 13 aug 2008, 18:45

Moet nog even wat toevoegen xD

William Moseley
Emma Roberts
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.truepopstar.come2me.nl
Gesponsorde inhoud





Welke beroemd heden zou je nog willen ontmoeten? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke beroemd heden zou je nog willen ontmoeten?   Welke beroemd heden zou je nog willen ontmoeten? Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Welke beroemd heden zou je nog willen ontmoeten?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Hpforum :: Algemeen :: Film, Muziek & TV-
Ga naar: