Hpforum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  GalerijGalerij  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Regels van dit subforum

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Darlene
Admin
Darlene


Vrouw Aantal berichten : 132
Leeftijd : 33
Woonplaats : Naast de buurtjes
Registration date : 15-05-08

Regels van dit subforum Empty
BerichtOnderwerp: Regels van dit subforum   Regels van dit subforum Emptydo 15 mei 2008, 20:45

Hier gelden natuurlijk de algemene regels

wat mag ik hier posten?
al je design stuff, zoals graphics, animaties enz. Het moet wel zelf gemaakt zijn en plagiaat (dingen kopieren van anderen en zeggen dat ze van jouw zijn) wordt streng gestraft!

Zijn er nog regels verbonden aan het openen van een topic?
In de titel van het topic moet zoiezo je naam staan, daarbij mag iets staan als frutsels van.. of ...'s graphics. Verder mag in de titel niet staan wanneer er voor het laatste is geupdate

en een poll?
Sorry, maar je mag geen poll openen

En hoe zit het met reageren?
je mag natuurlijk altijd reageren bij iemand. Opbouwend kritiek mag altijd, maar je mag iemand niet helemaal gaan afkraken!

De wedstrijden


Mag ik zelf een topic openen?
ja en nee. Je mag zelf een topic openen, nadat je toestemming hebt gevraagd aan mij of Esther.
en verder?
In de titel moet even duidelijk staan wat voor soort wedstrijd het is en verder mag je de hele westrijd zelf bepalen!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://harrypotterforum.actieforum.com
 
Regels van dit subforum
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Regels van dit subforum
» Regels van dit subforum
» Regels van dit subforum
» Regels van dit subforum
» Regels van dit subforum

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Hpforum :: Algemeen :: Design-
Ga naar: